میخوای بری


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

 

 

یه حسی دائما می گه از اول اشتباه کردم

از اینکه عمرمو با تو کنار توتباه کردم

تمام زندگیم بودی شب و روزم کس وکارم

حالا نیستی و شبهامو کنار گریه بیدارم

بدون هیشکی به غیر تو به قلب من نمیشینه

دیگه هرگز کسی ما رو کنار هم نمی بینه

صدای خنده های ما توی خونه نمی پیچه

خدایا سهم من از اون همه عشقم چرا هیچه

می گفتی بی من آرومی ولی باور نمی کردم

دیگه از زور دلتنگی پیشمون بر نمی گردم

دیگه از تو توی ذهنم یه بی همتا نمی سازم

واسه برگشتنت دیگه بهت من رو نمی ندازم

یه عمر از رو نمی رفتم نمی گفتم جدا می شی

امیدم بوده که روزی به عشقم مبتلا می شی

خودت می بینی که دارم تو اوج عاشقی می رم

ولی اینبار سراغت رو از این و اون نمی گیرم

درسته قسمتم اینه ولی عشقت نمی میره

بدون هرگز کسی جات و توی قلبم نمی گیره

خــدا بدجور داغونم بیا و باوفایی کن

خداوندا بیا امشب به حق من خدایی کن

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

aria
ساعت18:52---28 خرداد 1391
هر چی میرم به آخرش نمیرسم. خسته شدم دیگه. اما تو خسته نباشی.

nafas
ساعت2:10---8 ارديبهشت 1391
daghoooooooooooooooonamپاسخ:خدانکنه!ماخدارو داریم توکلت به اون باشه!

عرفان
ساعت14:53---1 ارديبهشت 1391
ایول ، ولی کلا دخترا مدلشون ...خونیه. پسرا مثه مرد تو یه شب به نام شب امتحان کولاک میکنن. ولی در هر صورت آفرین ادامه بده.

پاسخ:آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:)/:)/:)/:)/:) دخترا واسه پرکردن وقتشون مدام درحال درس خوندن هستن و معمولا ...نمیخونن!!!!ممکنه روزی 6صفحه بخونن ولی پسرا شب امتحان@-)@-)@-)@-) زدی میگیرن...فشارشون میفته...سکته میزنن... سرمامیخورند...وهزاران هزار مرض دیگر :-)):-)):-)):-)):-)):-))


عرفان
ساعت14:05---1 ارديبهشت 1391
تو خوب باشی دوستان هم خوبن. دیشب مپه همه ی شبا بی خوابی زده بود به سرم گفتم یه حالی بپرسم.
پاسخ:منم بیشتر اوقات بیخوابی به سرم میزنه!!!مرسی که به یادم بودین!


علی
ساعت19:52---30 فروردين 1391
سلام وبلاگ زیبایی داری .خوشحال میشم به منم سر بزنی و تبادل لینک داشته باشیم. منو با دل نوشته لینک کن .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 30 / 1 / 1391برچسب:,| ساعت 18:38| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت